.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حسینی با تاکید حمایت از فلاح برای لنگ نماندن کارها در استان
استاندار از توان نمایندگان مجلس استفاده نمی کند!
اختصاصی / این عضو مجمع نمایندگان استان مازندران ادامه داد: اخیرا من دیده ام که این اشتباهات زیاد می شود؛ نمی دانم به خاطر مشغله آقای استاندار است یا فشار گروههای سیاسی و یا نزدیک شدن به انتخابات مجلس اما هر چه هست این اشتباهات رو به افزایش است و ...

شمال نیوز : نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کمرنگ شدن تعامل بین نمایندگان مازندران و استاندار، گفت که در صورت ادامه این وضعیت استان ضرر خواهد کرد..

سید هادی حسینی که در حاشیه جلسه علنی مجلس با خبرنگار پارلمانی شمال نیوز گفتگو می کرد، در ارزیابی از عملکرد یک سال گذشته استاندار مازندران گفت: به نظر من عملکرد استاندار مازندران هم جنبه های مثبت و هم نقاط ضعف داشته و مجموعا زشت و زیبا نظر ما این است که از ایشان حمایت کنیم تا کار استان لنگ نماند.

وی یکی از اشکالات استاندار مازندران را عدم استفاده از توان نمایندگان در مسائل مختلف عنوان و خاطرنشان کرد: به نظر من مجموعه استانداری در برخی فشارها انتخاب خیلی مناسبی نداردو به نظر من ما در خیلی از انتخاب ها دچار مشکل و چالش و ضعف هستیم و اگر نتوانیم این را جبران کنیم استان دچار خسران خواهد شد و این فرصت چند ساله هم از دست می رود.

این عضو مجمع نمایندگان استان مازندران ادامه داد: اخیرا من دیده ام که این اشتباهات زیاد می شود؛ نمی دانم به خاطر مشغله آقای استاندار است یا فشار گروههای سیاسی و یا نزدیک شدن به انتخابات مجلس اما هر چه هست این اشتباهات رو به افزایش است و زیاد شدن این اشتباهات به نفع مردم استان نیست.

 

 

حسینی تاکید کرد: من معتقدم استان را استاندار اداره نمی کند بلکه استاندار صرفا آن را مدیریت می کند و اداره استان به عهده مدیران استان است. ما نمی توانیم در جاهای مختلف از افراد غیرمتخصص استفاده کنیم اما متاسفانه این اتفاق دارد می افتد.

 

وی همچنین با اشاره به یکی دیگر از نقاط ضعف استانداری مازندران، خاطرنشان کرد: یکی از اساسی ترین اشکالات این است که در برخی حوزه های داخل استانداری یا مدیریت استان آنطور که باید دقت شود و همدلی و هم آوایی بین نمایندگان و استانداری به عنوان مدیر ارشد استان  وجود داشته باشد، نیست و این در حال کمرنگ شدن است و اگر ادامه یابد استان ضرر خواهد کرد.

نماینده مردم قائشمهر،  سوادکوه ، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس در پایان گفت: ما ضمن اینکه از آقای فلاح و تیمشان حمایت می کنیم دلمان نمی خواهد این نقاط ضعف هم وجود داشته باشد و استان به چالش کشیده شود..


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 مهر 1393
آدمهای خودتان را بکارید تا منافع شما در انتخابات را تامین کنند. چقدر دنیا؟ پیش خدا چی دارید جواب بدهید؟ وقتی صداقت سلامت جای خود را به ...........عوض کنه وضع بهتر از این نمی شود.
پاسخ ها به این نظر
اصلاحات آگاه هست 5 مهر 1393
چکارکنه بخشدارا فرماندارام مدیران کل از جناح اصولگرا بزاره
تا دوباره نماینده بشین

تا دوباره برخی نمایندگان موقع انتخابات بودجه ببرند در شهرهای خودشان و....
بیخیال بابا
نا شناس 3 مهر 1393
نمایندگان مجلس توانی ندارند که بخواهند از آنها استفاده کنند فقط و فقط به فکر .....خودشان هستند کسی به فکر مردم هست ؟
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 3 مهر 1393

سفارشی داشتی برادر . یه خبر از شهر داری و شورا قایم شهر بگیر
نا شناس 3 مهر 1393
توان نمایندگان مازندرانی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!مگه نمایندگان بی ........مازندرانی توان هم دارند اصلا میدونن توان چند بخش هس ؟
جواد 3 مهر 1393
خوبه دیگه هر وقت حال داشتی و از سفر خارجه برگشتی یه حرفهایی هم برای خالی نبودن از عریضه افاضه می فرمایید!!! آخه عزیز من استان خیلی وقته که داره ضرر میکنه شما بیدار نیستید!!
نا شناس 3 مهر 1393
*بدبخت مردم مازندران چون زبان تملق دارند نه مطالبه حقوق
جویباری 3 مهر 1393
اقا سید...
در خیلی از انتخاب ها دچار مشکل و چالش و ضعف هستیم و اگر نتوانیم این را جبران کنیم استان دچار خسران خواهد شد؟>>>>>
در همه انتصابها به انتخاب ها هیچ اصول مدیریتی رعایت نشده است....
استان را به ناکجا اباد دارند میبرند...
به وضعیت صنعت و کشاورزی و راه و شهرسازی استان با دقت نبگرید،انوقت میزان فاجعه را میتوان مشخص نمود.
درنگ دیر است....
هرچه زودتر بفکری برای این استاندار و مدیران ضعیفش بکنید که فردا دیر است....
شهرام اطاقسرایی 3 مهر 1393
کدام توان نمایندها سری به حوزه خودشون بزنند بد نظر بدن که میخوان اندازه یک لیسانس همراهی کند استاندارو خاک توسر اون نظرتون
خدمتگزار حقیر 3 مهر 1393
اقا سیدعزیز باسلام شمارا به خدا خودت فکر کن چند درصد خواسته های نمایندگان کاری است نمایندگانی با فشارهای کذایی وفقط به جهت عدم تامین منافع انان توسط مدیران اجرایی براستاندار فشار اورده تا کزینه های خودشان را بکارند ونهایتا برای اهداف فردی ومنطقه ای استان رافدای تمایلات شخصی کردند ای کاش اگر ظرفیتی منطقی در نمایندگان بود نام خودم را ذکر می کردم ومی گفتم که با خود محوریهای خود چه بلایی به سر اقتصاد استان اورده اید وصد البته اینکه استاندار هم استاندار نبود نمی دانیم یک روز تعریف از استاندار می کنید ویکروز دیگه اعلام اانزجار انشا.الله که باز سهم خواهی نباشد وبرای خدمت به استان ومردم استان باشد
- 3 مهر 1393
اقاي حسيني بر اساس قانون تقسيم كار اگر هر مقامي در چهار چوب وظايف خود كار كند وبه كار ديگران دخالت نكند وبر اساس تشويق وتنبيه به موقع تشويق وتنبيه شود كار به اينجاها كشيده نميشود. اگر استاندار ناتوان است در شرح خدمات وسوابق وي اين موضوع وجود دارد وعملكردش بايد مورد توجه قرار گيرد نه خوش خدمتي اش.شما نمايندگان هم همينطور در طول مدتي كه در مجلس هستيد بفرماييد چه قانوني را گذرانده ايدكه بجاي خوش خدمتي به نفع مردم صورت گرفته باشد .درطول اين 36 سالي كه از انقلاب ميگذرد يك قانون مصوب كه به نفع استان باشد به تصويب رسيده است؟براي نمونه استفاده از دريا.جنگل ومرتع.الودگي ابهاي زير زميني وسطحي.راههاي ورودي ودرون شهري استان .حمايت ازكشاورزي .جلو گيري ازتخريب صنايعي كه درخاورميانه حرف اول راميزد.محيط زيست و..........يك كارنامه موفق اگر در نمايندگان وجود داشته ودارد بيان بفرماييد تا ما شرمنده شما شويم وبه ندانستن خودمان اعتراف كنيم
احمد 3 مهر 1393
جناب آقای دکتر حسینی عزیز : با سلام وخسته نباشید ، شما هم یک مقدار به کسانیکه برای شما در زمان انتخابات شبانه روز زحمت کشیدند ، توجه داشته باشید و رهایشان نکنید، البته اگر آنها الان مانده باشند ، یعنی با شما باشند؟؟!!!
پاسخ ها به این نظر
جاده نظامی ریکا 5 مهر 1393
آقا احمد شاید اطرافیان دکترحسینی ازش درخواستی ندارندچرافکر میکنی به اطرافیانش توجه ندارد!
نا شناس 3 مهر 1393
سید هادی حسینی یار رحیم مشایی قدیم بود الان یار اصلاحات فردا یار اصولگرایی هر جا منافع بود....... مازندران سید هادی حسینی سرت رو زیر برف کردی
محمد93 3 مهر 1393
اگه واقعا حرفت واقعیته چرا در فلان شهر مدیر یه ارگان رو به راحتی نگه میدارید یا عوضش میکنید حالا برای کار مردم رسیده استاندار با شما کار نمیکنه شما در آخرت چی میخاین جواب بدین
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 2 مهر 1393
گریه ام می گیرد آدم بی سوادی مثل حسینی برای مردم قائم شهر و شهر شهید کشوری عرض اندام می کند.
حضرت آیت الله معلمی، به داد مردم قائم شهر برس
جعفر 4 مهر 1393
دوست عزیز که ازمعلمی کمک خواستی مطمئن باش سیدهادی حسینی خیلی دلسوز تر ازمعلمی برای شهرمون هست.اون آقا دیگه آقای قبلی نیست خیالتون راحت.
گل عمو 3 مهر 1393
كي گفته نمايندگان مازندران ناتوانند؟ الحمدا.. تمام مديران كل ، معاونين ، روساي گروه در ادارات ، فرمانداران و معاونين فرماندران ، بخشداران ، روساي ادارات شهرستاني ، روساي مدارس و واحد هاي آموزشي و ....بر اساس تامين نظر نمايندگان توانمند استان انتخاب مي گردند. عزيزان من شما فكر مي كنيد اينهمه وزرا ، معاونين وزراء ، مديران ستادي وزارتخانه ها كه از مازندران هستند فكر مي كنيد بر اساس توانايي نمايندگان اصفهان ، آذزبايجان و خراسان .. حاصل شده ؟ شما اگر خوب دقت كنيد مي بينيد كه اكثر ليدرهاي نمايندگان مجلس از مازندران هستند.
ریس کلا لفور 3 مهر 1393
آقای حسینی تنها نماینده ای بود در استان که رایش به روحانی بود نماینده ای فعال وخوشفکرند انتقاد ایشاد درسته . باید با ایشان که همسوی دولت هست استفاده گردد
بیکار تحصیلکرده 3 مهر 1393
نه حسینی نه علیپور سال دیگه جفتتون عوض میشین ما راحت میشیم ازدست شما وقت ملتو گرفتین راه رو باز کنین یکی دیگه بیاد شاید اون کاری بکنه شاید.........
پاسخ ها به این نظر
محمد 3 مهر 1393
پس چرا مدیرکل احمدی نزادی برای بهزیستی گذاشته اگر به روحانی رای داده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ی 3 مهر 1393
دوستان راست میگن شما برو نیروهای خودتو جابجا کن.......مردم تو یکی رو خوب شناختند.................
از قائمشهر 3 مهر 1393
آقاي حسيني مردم رفتار دوزيستي و " گه به نعل و گه به ميخ" شما را نمي پسندند.
لفوری 3 مهر 1393
ای لفوری ساده!!!!
خود هادی حسینی لفوری نزاشت یه لفوری مدیرکل ....بشه.شاید باورتون نشه.
حالا بگو خوشفکره.ضمن اینکه برای خودش تو ورسک زمینهای منابع طبیعی رو گرفت چندهکتار.کی میدونه اینارو؟؟؟؟؟
سوادکوهی 3 مهر 1393
کاش می شد حرفهای تورا پذیرفت یا باور کرد. . راستی مجلس چه خبر ؟؟؟ استان را وللش.سفرها خوش میگزره ؟ اگه گفتی 5+1 چند مشه ؟
پاسخ ها به این نظر
ناشناس 6 مهر 1393
آقای سوادکوهی بهتره این رو بدونی که اگه آقای حسینی رفت ژنو به این خاطر بود که ایشون تنها نماینده در تاریخ مازندران بود که نایب ریس و نماینده بین المجالس بود وهمچنینتنها مازندرانی بود که عضو هیت ریسه فدراسیون والیبال که به لهستان رفت و به محض اومدنش ایان با آلمان و فرانسه باخت
مهرداد 3 مهر 1393
با توانمندی ناچیز نماینده مورد اشاره که قدرت برنامه ریزی دو سه تا شهرستان حوزه انتخابی خود را ندارد چطور حرف از برنامه ریزی استانی می زند.... خدا عاقبت همه را ختم بخیر کند .
حسن 3 مهر 1393
اقای حسینی کارکنان بهزیستی و گروه هدف ان تلاش شما در انتخاب مدیرکل بهزیستی را فراموش نکردن انشاءاله سر فرصت جبران میکنند!!!!!!!!!!!!
رضا 3 مهر 1393
آقای حسینی:از اینکه شما نماینده توانمندی هستید در آن شکی نیست،ولی فقط به فکر شیرگاهی ها هستید ، یک مقداری هم به فکر یاران خود در دیگر شهرها هم باشید.
نا شناس 3 مهر 1393
آقای. حسینی تماشای والیبار جام جهانی خوش گذشت?
لحظه های گرانقدری را که مردم در اختیار شما گذاشتن برای خدمت به مردم رو صرف تماشای والیبال میکنین!!!! اونوقت از استاندار گله دارین چرا ازشما استفاده نمیکنه!!!!
اصلا وقت دارین?????? کی والیبال ببینه????
نا شناس 2 مهر 1393
جناب آقاي حسيني
با سلام
اين فرمايشات رو براي بخش كشاورزي استان هم موقع انتخاب رييس سازمان زديد و بقول تان از اين آقا شما حمايت كرديد و خوب البته مزدش هم را گرفتيد مثلا انتصاب معاون برنامه ريزي سازمان و ....
آيا منظورتان استفاده كردن از توان نماينده همينه ديگه؟!!
آيا كشاورزي استان الان اونجوري كه شعار ميداديد داره علمي اداره ميشه يا باندهاي محفلي پشت پرده دارن اداره اش ميكنن ؟!!!
آيا شعار دولت تدبير و اميد حفظ نيروهاي تندرو احمدي ن‍ژاد حتي در سطح معاون سازمان و ساير مديريت ها است؟
شما و آقاي استاندار چه جوابي داريد؟
حسین 2 مهر 1393
یاران سیدهادی کجایند؟؟؟رفتند؟؟؟
پاسخ ها به این نظر
مهدوی 3 مهر 1393
بله یاران سیدهادی حسینی نم نم دارند میروندسمت آقای...
محمدرضا 4 مهر 1393
دوست عزیز مهدوی کی گفت یاران سیدهادی حسینی رفتندشما از کجا اینقدر مطمئن حرف میزنید
123 3 مهر 1393
بقول رهبر فقید انقلاب این نمایندگان توان اداره یک نانوایی را هم ندارند
نا شناس 3 مهر 1393
جنس بابلی کلا همینجوریه....چه انتظارها دارید شما نمایندگان از این جنس ناب
شهروند قائمشهر 4 مهر 1393
آقای حسینی لطفا تو یکی خودتو نماینده مردم معرفی نکن !؟ باز علیپور که اقلا کار و کاسبی واسه 12 بردارش و 15 خواهر زاده اش راه انداخت... تو یکی حتی از حقوق شهروندی عده ای مظلوم دفاع نکردی بلکه از ترس یا هم پیاله بودنت با آقایان آبروی قائمشهر رو در کل کشور به فنا دادی .بس کن و تا حالا سکوت کردی این 14ماه باقیمانده هم سکوت کن تا به فراموشی سپرده شی...
پاسخ ها به این نظر
شهروند دیگر قائمشهر 5 مهر 1393
در جواب شهروند قائمشهری که با بی انصافی به اقای علیپور می تازد مصاحبه مال کسی دیگره جناب شهروند قائمشهری اقای علیپور رو تخریب میکنه //////////////سراپا اگر زرد و پژمرده ايم
ولي دل به پاييز نسپرده ايم
چو گلدان خالي لب پنجره
پر از خاطرات ترك خورده ايم

اگر داغ دل بود ما ديده ايم
اگر خون دل بود ما خورده ايم
اگر دل دليل است آورده ايم
اگر داغ شرط است ما برده ايم

اگر دشنه ي دشمنان گردنيم
اگر خنجر دوستان برده ايم
گواهي بخواهيد اينك گواه
همين زخم هايي كه نشمرده ايم

دلي سربلند و سري سر به زير
از اين دست عمري به سر برده ايم//////////////////درودبر مهندس کمال علیپور نماینده شجاع و مردمی
علی 3 مهر 1393
آقای حسینی شما از حمایت آقای دکتر آرام ومعاوت پشتیبانی ایشان که به عنوان مدیران مخالف این دولت ویاران مقابل چه هفی را دنبال میکنید
؟ فقط برای گرفتن رای از گروه هدف سازمان بهزیستی .متاسفم از اینکه نماینده حوزه ما دست به این عمل زده .کسی کهدخود را حامی ای دولت می داند ولی از کسانی که هیچ زحمتی در انتخابات برای این دولت نکشیدهاند وبه خاطر اسرار شما مدیر شدهاندو سینه سوخته های حامی دولت گوشه نشینند وگوشه نشین می شوند. آقای شمال نیز این چندمین کامنتی هست که شما لحاظ نمیکنید به این صورت میخواهد اطمینان مردم رابه خودتان جلب کنید ؟
خوش نظر 4 مهر 1393
آقای حسینی مازندران اشتباه کردیم به شما رای دادیم و با توجه به اینکه به ما جوانان چند بار قول مسوولیت دادید ولی دریغ
شما که در کنکور دکتری سال 92 به آدرس دانشگاه پیام نور بابل شرکت کرده ید و در مرحله اول مرداد علمی ولی در شهر قائمشهر بنر دکتر حسینی نصب می کنید ما جوانان قاءمشهر از این نفاق رنج می بریم و تاسف می خوریم.
بهزيستي مازندران 4 مهر 1393
بهزيستي مازندران دستخوش تغييرات شد كه اصلا به نفع جامعه هدف نيست . دكتر آرام در حد يك مدير كل نبوده و نيست و اين هادي حسيني با حمايت خود بايد جوابگوي آن معلولين و محرومين را بدهد ................. شمال نيوز عزيز به مقوله بهزيستي وارد شويد لطفا
عام 4 مهر 1393
حسینی به همه گفته دکتر شما هم بگید دکتر البته دکتری عشق و حال به اسم والیبال تو لهستان
حاجی سفرخارجی دیر نشده باشه. به مردم پول می دیم رای میگیریم.
نا شناس 4 مهر 1393
بنام خداوند عادل
محضر سرور مستطاب جناب حاج سید هادی حسینی
سلام علیکم
در این کوتاه ایام نمایندگی مردم شریف قائمشهر سوادکوه جویبار کیاکلا افتخار آشنایی با حضرتعالی را داشتم و حرف های شنیدنی و لابد گفتنی بسیاری پیرامون آنها وجود دارد که بحث از آنها در حوصله این مقال نیست قصد نوشتن برای جنابتان را نداشتم چرا که از عملکردتتان اثر چندانی بر من حاصل نشد .
جناب آقای نماینده!
نیک واقفید پرسشگری از صاحبان و طالبان قدرت امر مقدسی است و طبعا نباید رنجشی پیدا کنید .خود را ناچار از این کار دیدم تا وجدانتان را در معرض نکاتی و سوالاتی قرار دهم.
1) قبل از اینکه بر کرسی پارلمان جلوس کنید با تابلوی تبلیغاتی مشاورت نهاد ریاست جمهوری ( زمان آقای دکتر احمدی نژاد و ریاست نهاد مهندس مشایی) شروع به فعالیت کردید و سپس مدتی به وزارت نفتی رفتید به سرپرستی مهندس علی آبادی ، با افتخار بیرق دار سپاه دولت دکتر احمدی نژاد بودید
2) همین که به پارلمان راه یافتید سیاست یک بام و دو هوا رو در پیش گرفتید و در محفلی به حمایت از دولت پرداختید و در محفلی به حمایت از فراکسیون رهروان ولایت پرداختید ،
3) دولت دهم عمرش به پایان رسید و دکتر روحانی که به پاستو.ر راه یافت و با شعار اعتدال و عقلانیت و تدبیر شروع به کار کرد و روح امید را به جامعه تزریق کرد حضرتعالی در نشست هایی بیان کردیدمن جزء نمایندگانی بودم که در خواست کردم از آقای هاشمی برای ریاست جمهوری ، درستاد دکتر روحانی بودم وافتخار میکنم به اعتدال و دین اعتدالی خودم.
جناب آقای حاج سید هادی حسینی !
شما این تناقضات رفتاری خود را چگونه تبیین میکنید ؟
آیا راستی و صداقت پیشه کردن بهتر نیست ؟
آیا همراهی با دولتی که مردم در 24 خرداد با بیشترین رای خواستار اجرای نظراتش بودند مفید نیست؟
آیا بهتر نیست بر صندلی های سبز پارلمان تکیه بزنید و به دنبال وضع قوانین و لابی گری برای منطقه خود باشید؟
آیا بهتر نیست بجای دخالت در امور اجرا و فشار به دستگاه های دولتی بر گماردن نالایقان فامیل ،شایسته سالاری می شد؟
در پایان شما را به این آیه شریفه متذکر می شوم:
ربنا لا تجعلنا فتنه للذین کفروا واغفر لنا ربنا انت العزیز الحکیم (5/ ممتحنه)
خدایا همه ما را به مسیر حق رهنمون ساز و مارا در این ابتلائات به خود وانگذار
نا شناس 4 مهر 1393
بنده خدا ، آقای حسینی و صداقت !!!! ایشان از هرکسی که می توانست برای رای گرفتن التماس کرد و قولهای زیادی داد . و بعدا همه آنها را زمین زد. همه منتظر انتخابات هستند تا اساسی حال این نماینده چند رو و دروغگو را جا بیارند
پاسخ ها به این نظر
جویباری 5 مهر 1393
دوست عزیز ناشناس که جرات مطرح کردن نامت را نداری اگر جایی از کسی و یا گروهی سراغ داری که حسینی از ایشان التماس کرد رای بدهند یا قول داد و ... بما هم بگو تا بهت یک جایزه مشتی بدیم ... حسینی خالصانه رای گرفت و به آرا دیگران هم احترام گذاشت
نا شناس 4 مهر 1393
سلام سید تورا خدا ولش کن شما متاسفانه ما کارکنان شرکت گازیها راهم دور زدی!؟
رکابدارکلایی 4 مهر 1393
جناب اقای حسینی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی
ایا در جایی یا در کتابی امده است که استانداری بخواهد رییس یک اداره شهرستانی را عزل یا نصب یا ابقا کند??? جناب استاد حسینی جنابعالی در حوزه انتخابیه شما در یکی از اداراتی که با جان مردم سر و کار دارد چندی پیش همین اتفاق افتاده که در مراسم تودیع و معارفه یکی از ادارات قایمشهر با تماس استاندار و دیگر همکار شما این برنامه لغو گردیده. اقای حسینی ولا بلا کلا شهرستانتان در حال عقب افتادن است لطفا دریابید.
گارگر نساجی 5 مهر 1393
برو لهستان به بهانه والیبال تفر یح بکن می دونی منظور از تفریح چیه
محمد93 5 مهر 1393
کو نماینده دلسوز
م 5 مهر 1393
حسینی نماینده ای باشرف و خداترس و پاکدست و رنج کشیده و از جنس مردم است ، اگر زحماتی که برای مردم بعنوان وظیفه متحمل میشود خیلی از مدیران می دانستند خواب را از چشمانشان میگرفتند و شبانه روز برای مردم تلاش می کردند . این نظرات که دوستان دادند لطف زیادی است (برای تخریب) خداوند عزت میدهد و او عزت را می گیرد . سید هادی حسینی نیاز به کامنت من برای مداحی و کامنت شما برای تخریب ندارد العاقبه للمتقین
وصال از سیمرغ 5 مهر 1393
دوستان منتقد آقای حسینی در حال حاضر منتخب مردم هستند و حرف بجایی زدند واقعا استاندار باید از ظرفیت نمایندگان برای توسعه استان استفاده نماید. ما نباید توسعه و رونق اقتصادی استان را فدای سلایق، مطامع و منافع شخصی و سیاسی خود نماییم. آقای حسینی در همین مدت کوتاه دوره نمایندگی دو شهرستان سیمرغ و سوادکوه شمالی را در حوزه انتخابیه خود با متقاعد نمودن دولتمردان ایجاد نمودند که منافع سرشاری برای مردم منطقه داشت به هرحال نباید ایشان ودیگر منتخبان فعال استان را تخطئه نماییم.
نا شناس 7 مهر 1393
بابا حسيني داره زحمت ميكشه ،بنده خدا پاسخگو هم هست ،نمايندگان قبلي كه جواب مردم نمي دادند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.